Havnerundfart 2023

Afgang fra Orientkaj
på vej mod Toldboden. Vi sejler på eldreven havnebus.

Henning ses i baggrunden,
han studerer El-opladningsapparatet.

Her er alle med. Jan
havde sørget for sandwich og dejlig kaffe.

Roberto og fotografen
var også med.

Henning har sat kursen
og styrmanden adlyder pligtskyldig.

En dejlig tur i Københavns
Havn.

Vi nåede Toldboden
og tog hjem med S-toget fra Sydhavn Station.

Også denne torsdag
var et superflot arrangement, med højt humør.

 

Scroll to Top