Berits Kolonihave


Her sidder vi glade cyklister
i Berits flotte have.

Henning, Roberto, Kurt
og Knud.

Vores skønne vertinde
Berit sammen med Lars, Jan og Bruno.

Hvor er de bare det hyggeligste
kolonihavehus.

Og sikken en service.
Skåååååål !

Berit styrter rundt med
kager og alt andet godt til gæsterne.

Alle er imponerede over
den flotte boghylde.

Farvel og tak for en
dejlig eftermiddag.

Der stak Pii af og nu
gøres der klar til hjemturen.

Tak for en herlig cykeltur
og gooooo tuuuuuur hjeeeem !

Og tak for billederne
Berit!

 

 

 

Scroll to Top