Turen gik idag til Kræftrådgivningen i Herlev (Herlev Hospital) – besøg hos Bettina, som serverede et par dejlige supper – mexikansk og løgsuppe – som udgjorde frokosten. Dejlig tur i forårssolskin – Lyngby til Herlev uden pitstop.
Efter frokost kort møde i “de tilstødende lokaler” – og derefter hjemtur

Kørt distance – Lyngby til Herlev Hospital og retur – cirka 17 kilometer samlet.
Billeder fra dagen:





