Turen gik idag til Pederstrup Landsby – forsinket påskefrokost på “Konditorgården”. Dejlig tur i forårssolskin – Lyngby til Ballerup er pænt lang (ca 14 km) – så et enkelt pitstop blev det til.
Efter en hyggelig frokost: hjemtur – nogle cyklede hele vejen, nogle med tog. Men en superdejlig dag i næsten-forårsvejrs-tilstand 🙂

Kørt distance – Lyngby til Konditorgården, Pederstrupvej – cirka 14 kilometer. Samt ekstra km for dem der også cyklede hjem 🙂
Billeder fra dagen:







